අලුත් අවුරුද්ද අලුත්ම අවුරුදක් වුනා

සිත්තමක් ජීවිතය


අලුත් අවුරුද්ද අලුත්ම අවුරුදක් වුනා ...ගොඩක් ආදරෙන් මගේම කියලා හිතාගෙන උදවු කරපු ආදරේ කරපු ගොඩක් අය එයාලගේ ජිවිතේ මට තියලා තිබ්බ තැන මම තේරුම් ගත්තා ..විශ්වාශ කරන්න මේ ලෝකේ එහෙම හිතපු කවුරුත්ම මට නැහැ කියලා දැනුනම දැනෙන දුක .......ගොඩක් සතුටුයි ..අයි දන්නවාද ..ජීවිතය ඉගෙන ගත්තා  තේරුම් ගත්තා ......සත්තමයි ....හරිම අමුතුයි මිනිස්සු එයාලා තේරුම් ගන්න බැහැ පොඩ්ඩක්වත් ....එත් එකම දෙයක් ගොඩාක් සතුටුයි ...මම ගැනම ..මා අමතක කොට මා සෙවූ මට යලිදු මා මුනුගැසුණු අපූරුව ....මම ආදරෙයි ගොඩාක් අද ඉදන් මටම ..දන්නවා මට මගේම වුන කාටවත් එයාලට මම කවුරුවත්ම නොවුන බව ..එතින් ආදරෙයි මේ දුරුත්තට , මේ නැවුම් බවට ....අහම්බෙන් හරි මගේ මේ ලියන වචන ටික බලන කාට හරි මන් දෙයක් කියනවා අපි අසරණ වෙන්නම ඕනි ඇත්තටම අපිට කවුද ඉන්නේ කියලා  දැනගන්න ......සත්තමයි ........හරිම ආදරෙයි මේ අවුරුද්දට ..ගොඩාක් ආදරෙයි .....ජිවිතේ කියල දුන්නට , ජිවිතේ ඉගෙන්නුවට ............තනියම හිතන්න දැනේවි ...........වැවක් වෙන එකේ රසය .....එත් හීන් දුකකුත් එක්ක ...ගමන යන්න ....යලි යලි අපෙන් ඈත් වෙන අය ඒවි ..සමහරවිට නොවේවි ..ඒ හා සමාන අයත් ඒවි ....උදවු කරන්න ..අද අපෙන් උදවු අරන් අපිටම හිනාවෙන මිනිස්සු ඔනෑ තරම් හිටියත් අපේ හිතට සතුටක් දැනේවි .......අපි මිනිසුන් උන බැවින් ...සුබම සුබ අවුරුද්දක් හැමෝටම ...


Comments